2012/04/13

Old House Room Escape


Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. Kapının üzerinden kelebeği aldım Kurbağaya verdim anahtar verdi.
    Hemen üzerindeki posta kutusundan bir anahtar daha aldım.
    kırmızı anahtarla hapisteki tavşanı kurtarıp aldım. Tavşanı annesinin yanına bıraktım kaçtılar arkasından ağırlık aldım.
    yolun üzerindeki çiçeklerin arasından bir ağırlık daha aldım.
    Ekranın sol otrasına doğru bir çapa aldım.Çapayla mahzenin üzerindeki tümseği kazdım Kutu aldım.
    Ekranın sağında bir kelebek daha var uçurdum ve bir ağırlık daha aldım.
    Ekranın solundan yeşil ağaçların arasından sopa aldım. Sopayla ekranın solundaki beyaz taşı kaldırdım altından bir anahtar ve bir ağırlık aldım.
    Anahtarla kutuyu açtım içinden bir ağırlık aldım.
    diğer anahtarla da ekranın en sağındaki posta kutusunu açtım bir ağırlık daha aldım. topladığım ağırlıkları kapının yanındaki gözlere yerleştirdim kapı açıldı. Kapıdan içeri girdim. Ekranın sol üstünden balta aldım. Baltayla davulu kestim ve 1 numarayı aldım. Kapının sol üstünden kılıç aldım. Kılıçla sandığı açtım 5 numara aldım. Kapının sağ üstündeki lambanın altından 9 numara aldım. Masanın üzerindeki sol tarafındaki kasenin altından 7 numara. Kılıçla sağ alttaki çuvalı kestim içinden 11 numara. Ekranın solunsa sandalyenin üzerindeki kurunun çekmecesinden anahtar aldım. Anahtarla alttaki çekmeceyi açtım 3 numara. Numaraları saate yerleştirdim saat 2 ve 5 i gösterdi. Soldaki radyo gibi şeyin üzerindeki şekli alt orta ve üste getirdim bana 36 rakamını verdi. 2536 rakamını kapıdaki kilide girince çıkış. Mehmet Enis ÇOBAN

    YanıtlaSil