2012/04/21

New Puzzle Room Escape

Yeni macera oyunuu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. slm duvardakı puzzle yaptım altından puzzlle parcası cıktı ,yatagın ustundekı kupalardan ortadakının altından bır tane daha,sagdakı kırmızı yastıgın altından bır tane.sarı ordegı de aldım,2. cekmeceden ve aldıgımız ordegın ıcınden bırer parca daha..saga dondum duvardakı puzzle yaptım anahtar verdı

    YanıtlaSil
  2. anahtarı yerdekı ayıcıga taktım bır parca daha verdı orta sehpada telefonun arkasında bı tane.kırmızı kıtabın ıcınden bır tane.

    YanıtlaSil
  3. saksılardakı top renklerı duvardakı kare renk sıfresıne gırdım olmadı

    YanıtlaSil
  4. duvar saatınde dde bır parca var

    YanıtlaSil
  5. renkler dıstan ıce turkuaz pembe yesıl mor

    YanıtlaSil
  6. puzzle yerlestırılecek yer verdı yerlestırınce dolabın sıfresı cıktı

    YanıtlaSil
  7. dolaptan tekrar puzzle yapınca anahtar verdı ve cıkıs

    YanıtlaSil