2012/04/27

Myth of Poltergeist

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

4 yorum:

  1. selammm
    soldaki yastığın altında şekiller sağdakinin altından puzzle
    tablonun altında renkler mavi sarı yeşil kırmızı
    saksıdan puzzle
    masanın sağ tarafında şekiller sol tarafında şifreli yerler var
    puzzleı yapınca balta
    kapının sağında dolapta şekiller ve rakamlar bu rakamları şifreli yere uyguladım levye aldım
    renkler ile yastığın altındaki sıralamayı birleştirip şifreli yere uyguladım pense
    şifreli yere ESP yazdım kapının sağındaki dolapta harfler puzzle aldım
    şifreli yere
    1423
    3214
    2341
    4132 yaptım puzzle aldım

    YanıtlaSil
  2. masanın sağındaki şekilleri soldaki şifreli yere uyguladım kesici bi item aldım onunla çuvalı kestim puzzle
    baltayla ilk ekrandaki dolaptan puzzle
    pense gibi itemle çiçeği kestim puzzle
    levyeyle fıçıdan puzzle
    puzzle parçalarını kapıya yerleştirdim anahtar ve çıkışşşş

    YanıtlaSil