2012/04/08

Mougle Pet Escape


Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

8 yorum:

  1. selam
    sağ taraf taşın oradan sopa aldım
    sola yanaştım kova ve bıçal aldım,
    köpeğin ipini kestim adamdan uzaklaştı
    bıçakla ağaçtaki köpeğinde ipini kestim
    soldan küçük taş aldım
    arkadaki sol ağaçtan bir sopa daha buldum
    sopaları geniş ekranda birleştirebildim iple bağladım
    hehhe anahtarı adamdan aldım:)

    YanıtlaSil
  2. ahıra girdim yerden vida aldım aynı anahtarla bavulu açıp tornavida ve bir vidA daha aldım
    tornavidayla karşıda duran resmi söküp vidasını aldım
    elimdeki anahtarla atın bulunduğu yeri açtım,tabak aldım
    ineğin kapısını açtım bişi alamadım:(

    YanıtlaSil
  3. adama taş attım beni kovalamaya başladı:)
    meyveler döküldü içinden 2 vida aldım
    arkada kalan köpeğe yaklaşılınca sağa gidiliyor muz bahçesi var
    bıçakla kesmeye çalıştım olmadı

    YanıtlaSil
  4. tmm kovayı yere koyup denedim kesildi
    ağaçların birinden yay aldım tıklarken elime geldi
    dolandım durdum bişi bulamadım
    tekrar ahıra girdim
    ineğe muz verdim kalktı altına diğer kabı koydum zorda olsa sütü sağabildim

    YanıtlaSil
  5. sütü ağaçtaki köpeğe verdim kalktı altından vida aldım
    elimdeki sopanın iplerini bıçakla kestim ok ve yayım var
    başkada bişi yapamadım:((

    YanıtlaSil
  6. ineğin muz yediği bi oyun bitmiyo işte

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar ahırdaki at ve ineğin olduğu yerdeki ampullerden de vida alıyoruz..çekiçle atın ordaki tahta kutuyu parçalayıp tahta parçaları alıcaz..sanırım bir merdiven yapıcaz..muz bahçesinde muzların arasındanda vida..sonra okumuzu adamla köpeğim olduğu ekranın sağ altına yerleştirip ağaçtaki balkabağından sonuncu vidayı düşürüyoruz..10 tane vidamız ve 5 merdiven parçamız var..ha bir de bir yerden bir balta sapı almışım ama nerden hatırlamıyorum..baltanın kendisini arıyorum şimdi...

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar bitirdim nihayet...balta sapı sandığım şey testereymiş..ahırda çerçeveyi söktüğümüz duvardaki tahta parmaklıkların soldan 2 ve 3. üsünü o testereyle kesince merdivemnmizin parçaları tamamlandı..Şimdi dışarı çıkın..ağaçtaki köpeğin ağacına tıklayın yarı yaklaşıyo ekran..uzun tahtaları ekranın ortasına sürükleyin ve sonra sırasıyla diğer 5 kısa tahta parçasını ve sonra vidaları..sonra çekici sürükleyin..merdivenimiz hazır..ekranı gene uzaklaştırıp ağaçtaki köpeğin ağacına merdiveni koyun..köpek iniyor ve kaçıyor..ve bitti....

    YanıtlaSil