2012/04/06

Michaels Apartment Escape

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. Dolaptan kase
    Koltuk minderinin altından kalemtraş
    Raflı dolabın rafından kalem aldım kağıtta 555-970-333 yazıyor
    Kalemi açtım kalemtraşla
    Kalemi pc ye taktım, aktif oldu
    Rafta topun üzerinde Wilson NFL yazıyor, pc kabul etti
    Banyo açıldı. banoydan saksıdan anahtar aldım
    Klozetin oradaki musluğa kaseyi koydum,su dolunca aldım

    YanıtlaSil
  2. Anahtarla yatağın solundaki çekmeceyi açtım kumanda aldım
    tv de tersten 54377 yatağın sağındaki çekmeceye girdim. siyah birr tem aldım
    Siyah item. boanyoda sağda ki musluğun sağ yanındaki iteme konulunca, alt dolabı açıldı bıcak aldım. Bıcakla tabloyu kestim harfler var

    YanıtlaSil
  3. Kopya
    R = 1 H = 0 P = 2 M = 4 A = 3 K = 6 , T = 9 E = 5 O = 8 S = 7 6431679057289
    çekiç aldım
    Şifreli çekmecenin soluna tıkladım. çivileri söküp çekiçle. çekmece açıldı
    kart aldım,kartı elimdeki kaseye tıkladım
    Kartla kapıya tıkladım açıldı. tekrar içeri girince sağ yerde kırmızı taş var.kırmızı taşları duşa kabinin oraya taktım. Yatağın oradaki tlf. bed yazına tıklayınca yatak kalktı. çıkış

    YanıtlaSil