2012/04/05

Medical Room Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

8 yorum:

  1. slm
    komidinden ilaç aldım
    tekerlekli arabadan liste aldım
    sol ekrana gittim tezgahtan şırınga ve ilaç aldım
    diğer tezgahtan bir alet aldım
    alet aldığım tezgahtan da ilaçla şırınga aldım
    çöpten şırınga ve termometre aldım
    sağdaki tezgahın çekmecesinden bir şırınga daha aldım
    oyun takıldı bir daha başlıcam

    YanıtlaSil
  2. 4 ilaç şişesi ve 4 şırınga buldum ilaçları şırıngaya çektim ren kodu verdi çekmeceye girdim derece aldım

    YanıtlaSil
  3. adamın ağzına verdim ateşi 38
    diğer aletle tansiyonunu ölçtüm 90

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. içinden aldığım pamukla adamın yüzünü sildim,krem sürdüm ve bantladım bana anahtar verdi çıktım

    YanıtlaSil
  6. Sağol hilalim, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  7. tansiyon 90 termometre de AE listede38XD yukarıda yanlış yazmışım sildim tekrar yazdım:(

    YanıtlaSil
  8. rica ederim en sevdiğim oyun:)

    YanıtlaSil