2012/04/05

Mechanic Factory 4

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

13 yorum:

  1. slm demirdeki ipi aldım,yerden odunları
    renk kodu mavi yeşil kırmızı sarı kitaların üzerindeki renkler

    YanıtlaSil
  2. renk kodunu girdiğim yerden aldığım itemi bacaya benzer yere taktım kolu indirince mor bir item aldım

    YanıtlaSil
  3. koyu sarı açık sarı kırmızı kahve rengi büyük dolaba girdim banta benzer bir item aldım

    YanıtlaSil
  4. aldığım itemi odunların bulunduğu ekrandaki deliğe taktım
    inip çıkan alete göre sağ taraftaki tuşları tıkladım biraz aşağı kaydı diğer tarafa denedim olmadı

    YanıtlaSil
  5. soldaki tuşlara soldan başladım deneme yanılmayla paneli açtım levyeye benzer bir item aldım

    YanıtlaSil
  6. elektrik koblolarına göre o ekranda duran yeri yaptım mor item aldım kapıya taktım

    YanıtlaSil
  7. bilg de sayılar var şifre yerlerinde denedim olmadı :(

    YanıtlaSil
  8. bilg deki sayıları duvardaki panele girdim anahtar aldım

    YanıtlaSil
  9. kapının yanundaki yeri açtım siyah item aldım
    sobaya odunları bıraktım

    YanıtlaSil
  10. :( oyun uzun yalnız bitiremicem sanırım şifre arıyorum bulamadım oynamak isteyenlere kolay gelsin

    YanıtlaSil
  11. Zamanım yoktu. ben de bakayım şimdi

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar çok şifre var burada

    YanıtlaSil
  13. Pc nin oradaki ekrandan civi alıp duvardaki deliğe taktığımız makara olan yere civiyi takıyoruz halatıda takıp. kolu çekince ağ kalkıyor. kart alındı
    Kopyadır 5136. kartı da takınca açıldı varilli yer, elimdeki çengel gibi olan itemle de varili deldim. mor item aldım
    Karı aldığımız yerde ters olarak yazılan. siyah yerde 7492 mavi kutudan çakmak galiba aldım, odunlara yaktım.Gri itemide sobaya konunca, kapattım. sonra açınca mor item aldım
    Mor itemleri kapının üst tarafına takınca kapı açıldı. çıkış.

    YanıtlaSil