2012/04/01

Mansion of Wandering

Yeni kaçış oyunu

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. sol-sağ-sol-sağ-sol camdaki el işaretleri öyleydi galiba

    Saatin önünden sopa aldım
    Yerden kibrit

    YanıtlaSil
  2. Çeketin altından cımbız gibi bir tem aldım

    Deliğin orada kasenin arkasında yıldız-üçgen-ay-güneş şekilleri var
    Oradaki yan deliğe sopayı tıkladım birşey çıktı ama nereye gitti göremedim

    YanıtlaSil
  3. Şamdandaki mumları yakınca yerde şekiller çıktı

    Şöminenin önünde fare heykel galiba. aldım ateşe attım sonra cımbızla oradan coin aldım

    YanıtlaSil
  4. Dolabın alttaki kapağın şifresi yeşil düğmeli olan.
    Camlara vuruş sıralanışı vurdum. ellere de tıkladım. tıkladım açıldı elimdeki coini yerleştirdim

    YanıtlaSil
  5. Renkli küpler ve yerdeki şekiller tablonun vuruş sırası
    siyah-mavi-yeşil-yeşil-mavi-siyah-kırmızı
    tablonun arkasından kart aldım üstünde sayılar var
    1087236

    YanıtlaSil
  6. 108-72-36 sayıları bir de 12 sayısı var. bölme işareti sayıları 12 ye bölüyoruz 963 açıldı
    kurma aleti ve anahtar aldım

    YanıtlaSil
  7. Kurma aletini bebeğe taktım beyaz top aldım
    Beyaz topu üst dolaba taktım. bir alet aldım
    kasenin arkasındaki şekillere göre
    gece-ağaç-ay-güneş şeklini yapınca coini aldım

    YanıtlaSil
  8. Anahtarla sandığı açtım coini aldım
    Coinleri taktım, halının altındaki anahtarı aldım
    Anahtarı dolaba taktım. kolu çevirdim dolap kaydı çıkamadım. kolyeyi aldım yerden

    YanıtlaSil
  9. Odada kadın var koleyeyi tıkladım kadını takip edip kapıya tıkladım çıktım, güzeldi

    YanıtlaSil