2012/04/26

Living Room Escape


Yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. selammm
    çekmeceden kağıt aldım (tvnin altında) kağıtta kedi resmi ve 5 rakamı var
    garip yaratığın olduğu ekranda panoda sol üstteki kağıdın altında karpuz resmi ve 8 rakamı var
    aynı panoda harfler ve şekiller var
    koltukta yastığın altından kumanda
    koltuğun sağında çantadaki kitaptan kağıt japonca yazı ve 1 rakamı var
    kumanda ile tvye tıkladım dondurma -daire-üçgen- gözlük- kare - beşgen çıktı
    orta sehpanın altında halının sol ucunu kaldırınca anahtar
    anahtarla kilitli kutuyu açtım kağıt kaplumabağa resmi ve ve 3 rakamı var

    YanıtlaSil
  2. tv sehpasının arkasından çubuk
    çubukla soldaki yuvarlak pencereye tıkladım toz alıcı alet onu kadına verdim bez aldım
    bezle aynayı sildim 809 çıktı çekmeceyi açtı 809 kibrit kutusu gibi bir şey aldım

    YanıtlaSil
  3. 1358 pencereyi açtı mantığını bilmiyorum tornavida aldım
    tornavidayla tvnin sağındaki kedi biblosunun altından vidasını çıkardım (dolabın iç tarafından) biblonun altından kağıt aldım kağıtta smile cat yazıyo buna göre sol alt - sağ üst- sağ üst- sağ üst- sol üst- sol üst- sol üst- sol alt- sağ alt tablo düştü şifre çıktı
    6 yıldız 5 yonca 3 çiçek var toplamı 14 yazınca altı açıldı sekizgen bi item aldım elimdeki kutuya taktım anahtar aldım anahtarla saksıdan kavanoz aldım açtım pembe adamı aldım adamla kapıya tıkladım bittiiiii

    YanıtlaSil