2012/04/04

Laser Ray Room Escape

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. slm
    çekmeceden bir kitap aldım.2. ekran kitapların arasından anahtar aldım.anahtarla dolabı açtım adaptör aldım

    YanıtlaSil
  2. saatteki yazıyı tıkladım 42513 çıktı.sayıları dolaba girdim projektor aldım

    YanıtlaSil
  3. tam ekran görünürken projektoru yere koydum veya kamera tam ne olduğunu bilmiyorum kabloyu tıkladı önce makinaya sonra prize takıldı

    YanıtlaSil
  4. 4213girdim kitabın ilk sayfasındaki sayı renkler çıktı

    YanıtlaSil
  5. kitaptaki sayıları projektöre girdikçe duvarda farklı şekiller çıkıyor ayrıca duvarda bulunan kız resmındeki çizgi oynuyor

    YanıtlaSil
  6. bütün sayıları sırayla girdim ardından duvardaki kız resmiyle oynadım hangisi açtı bilmiyorum ama kitaplıktan anahtar aldım kızdaki çizgiyi tam ters yöne çevirdim

    YanıtlaSil
  7. aaa bitmiş teşekkürler mehbuşum güzel oyundu:)

    YanıtlaSil