2012/04/22

Kuwagata Room Escape


Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. Minderin altından kağıt
    Yeşil demliği aldım
    Raftan yeşil kutuyu aldım
    Minderlerin olduğu yerde çekmeceler var, birinden mavi kap diğerinden paket aldım,diğer yerde vidalar var
    Yengeçin ucu ile paketin iplerini kestim.tornavidaaldım
    Tornavida ile vidaları söktüm
    Açınca raftaki yeşil kutuyu açtım içinden çay sanırım aldım
    Bazı yerlerde karo,kupa simgeler var
    Otu yeşil demliğin içine koydum

    YanıtlaSil
  2. http://img138.imageshack.us/img138/7444/66941166.png
    yeşil kutunun simgeleri açılınca musluk başı
    Musluğa takınca mavi su kabına suyu doldurup
    Rafdaki ısıtıcıya koydum,alıp mavi kapı
    Yeşil demliğin içine döktüm,bardağa koydum çayı.Kağıtı bardağa tuttum şekiller çıktı

    YanıtlaSil
  3. Kağıttaki şekle göre simgeleri girdim
    kupa-maça-sinek
    sinek-kupa-karo
    Kart aldım,kartı taktım yengeçin kenarına. anahtar aldım
    Anahtarı kapıya tıkladım çıktım.
    Bir şifreli yeri yapmadan çıktım
    takılan olursa http://img39.imageshack.us/img39/5281/82446352.png

    YanıtlaSil