2012/04/28

Kamo Escape

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

4 yorum:

  1. selamm umarım güzeldir 4 seri gelmiş :)
    merdivenden çubuk
    mağara girişinden de çubuk
    çöpün altından top
    çöp kutusunun kapağını aldım bir de puro var elimde(galiba topu adama verip aldım)
    puroyu sol ekrandaki adama verdim bi figür verdi
    evin alt kısmına tıkladım yerden kağıt aldım havalandırma var içinden bir şey alınacak sanırım
    figürü ilk ekrandaki adama verdim anahtar verdi
    çöp kapağını güneşten ter döken adama verdim mendil verdi

    YanıtlaSil
  2. mendili çöp kutusuna bandım ohh mis gibi oldu onunla da havalandırmayı kapattım kapatınca kadın çıktı evden
    eve girdim anahtarla ortadaki çekmeceyi açtım makas aldım
    makasla purolu adamın saçını kestim aldım
    düşürdüğü puroya tıkladım adam kayboldu arkada tabelada renkli rakamlar var
    539 çekmeceyi açtı (tabelada yeşil 14 kırmızı 12 mavi 18 vardı elimdeki kağıtta da japonca bir harf - 9 yazıyodu tüm rakamları 9 eksilttim 539 oldu) mum aldım puroyla yaktım

    YanıtlaSil
  3. çubuklarla admın saçı birleşti tarak gibi bir şey oldu

    YanıtlaSil
  4. 232 çekmeceyi açtı (kopya) 2 metal tutgaç gibi item aldım onu da tarağa taktım ya da her ne ise onunla da mağaranın önündeki kütüğü kaldırdım
    mumla içeri tıkladım çanta var bitti sanırım

    YanıtlaSil