2012/04/28

Kamo Escape 4

Seriye devam
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. otların arasından parmak çocuk aldım. Sarı kulübedeb 1 parmak çocuk daha aldım.
    Mağaranın girişinde asılı yeşil ip aldım. Mağaranın içine girdim adam yılan getirmemi istiyor. Bir sonraki bölümde yılan var ama alamıyorum. sonraki bölümde ağaçlı yolun sonundaki beyaz yere tıkladım şelaleye geldim. 2 Sağ yaptım kumda gömülü bir çocuk daha aldım. Elimdeki ipi ağaca bağladım ve aşağı indim. Yerden kavanoz aldım. Yılanı kavanozun içine koyduk. Mağaradaki adama verdim mavi yuvarlak birşey istedi. Denizin kıyısına geldim teknenin yanında kürek aldım. Ağacın üzerinde mavi hindistan cevizi gibi birşey onu kürükle düşürdüm. Mavi şeyo mağaradaki adama verdim oda bana pembe bir top verdi.
    Ağaçlı yolda ninjalar çıktı karşıma ve pembe topu ninjalara atınca yerde bir kağıt aldım.
    şelaleden bir sağ yapınca yerdeki büyük kayaya tıkladım kayanın altından bir çocuk daha aldım. şelaleye geri döndüğümde şelalenin yerine mağara açılmış. içeri girdim ve karşıdaki şeklşn ortasına elimdeki çocukları yerleştirdim. Kapı açıldı ve girdim. İlk baştaki sarı kulübedeki kasanın şifresini elimdeki kağıda göre yaptım. renklerin karışımı aşağıdaki rakamlar renklerinin karışımlarını giriyoruz. Sırasıyla Yeşil,Gri,Kahverengi girdim biblo aldım.
    Bibloyu en son açılan yerde mavi kutunun üzerine koydum. ne başa otların olduğu yere geri dönünce mavi bir şey çıkmış. İçine girdim sarı bir sandık ama anahtar istiyor. Bibloyu koyduğumuz yerde mavi kutunun arkasındaki kayanın sol altından anahtar aldım. Anahtarla sarı kutuyu açınca bitti. MEHMET ENİS ÇOBAN...

    YanıtlaSil