2012/04/28

Kamo Escape 3

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. kutudan gömlek saç aldım
    sarı araçtan da gömlek şapka aldım bi de süpürge
    sarı kıyafeti giydi adam (about yapıp sol üstteki yazıya tıkladım)
    konteynerdan ip aldım
    yeşil kıyafeti giydirdim (kutunun olduğu ekranda giyiliyo kıyafetler diğer ekranlarda denedim olmadı) konteynerın yanındaki kapıdan girdim
    sola gittim 2 yada 3 kere lavabonun yanından mor bi item aldım
    mor itemimi birine verdim sanırım kayıp
    merdivenden yukarı çıktım
    odaya girdim şişe aldım
    aşağı indim resepsiyondaki adam gitmiş anahtarları aldım
    anahtarla 2. katta sağdaki odaya girdim kitap aldım kıyafet aldım

    YanıtlaSil
  2. takım elbiseyi giydim şişeyi son girdiği odada masaya koydum
    aşçıya kitabı verdim tabak aldım
    tabağı da şişenin yanına koydum
    aşçı gitmiş dolaptan yumurta aldım
    yukarı çıktım biri yemekleri yemiş
    ora bura tıklarken süpürgeyi wc kapısına taktım sanırım 3. katta
    merdivenlerden çıkıyodum çatıya varmışım adamlar göründü yumurtayı attı birinin kafasına

    YanıtlaSil
  3. odadaki kadın gitmiş yerden kanca aldım iple birleşti 1. kata inemiyom
    2.katın wc penceresinden ipi sarkıtıp kaçtım bitti

    YanıtlaSil