2012/04/28

Kamo Escape 2

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. kimseye oyun bırakmıcam işte ohhh :)
    dükkanın arka sokağına doğru tıklayınca yerden anahtar aldım çeşme var duvarda da kağıt 6 rakamını seçebildim
    sağa gittim eve girdim kağıt aldım
    çekmecenin üstündeki cam şişeyi aldım
    evden çıkıp sola gittim çöpten kağıt
    şişeyi çeşmeden doldurdum
    elimdeki anahtarda 9 yazıyo bu arada
    suyu eli poşetli adama verdim bilet sanırım verdi
    9264 çekmeceyi açtı (kırmızı 9 anahtarda sarı 4 kapıda yeşil 6 duvardaki kağıtta maviye de deneyip buldum) bant aldım

    YanıtlaSil
  2. bileti kadına verdim bi paket verdi
    poşetli adam gitmiş anahtar bırakmış mavi 2 var üstünde
    anahtarla çekmeceden yarım kağıt çöpten aldığım ile birleştirdim bi parça daha gerek
    paketi sahildeki adama verdim bişeycik vermedi hain
    he tmm bi tur attım adam gitmiş şezlongta rakamlar elimdeki rakamlarla birleşti 638 oldu çekmeceyi açtım levye aldım

    YanıtlaSil
  3. levyeyle evdeki duvarda bölmeyi açtım son kağıt parçası kağıtları birleştirip bantladım kağıdı kadına verdim kadını aldım :)
    kadınla köprüdeki adama tıkladım bitti

    YanıtlaSil