2012/04/26

Kachi escape

Twinkle yapımı yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

2 yorum:

  1. diğerinde takıldım buna bakiim bari :)
    kayanın arkasından kağıt
    kasalı ekrandan balta
    kağıdı ıslattım şekiller çıktı çiçek bulut yaprak
    çiçek8 pembe
    bulut 8 beyaz
    yaprak 4 yeşil
    884 kasayı açtı tabela gibi bi item aldım ama kesici bir şeye de benziyo
    baltayla ilk ekranda otrtadaki ağacı kestim odun aldım ayının sırtına koydum
    pembe beyaz yeşil ilk ekrandaki kutuyu açtı kavanoz aldım
    garip itemle (tabelamsı olan) en sağdaki ekranda gri nesneye tıkladım bot oldu (şişme bot bu sanırım)
    kavanozun kapağından anahtar aldım kasayı açtım kömür aldım
    kömürle ayıya tıkladım alev aldı gitti suya
    yerde yatarken ayı kavanozla tıkladım iyileşti bota gitti tıkladım bitti

    YanıtlaSil