2012/04/24

I Hate Office Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. Çöpün yanından kağıt aldım kağıda tıklayınca buruşukluğu düzeldi.
    telefonun altından anahtar aldım.
    Kitabların arasından karbon kağıdı aldım. Takvimin üzerinden asılı anahtarı aldım. Wc de çöpün yanından şişe aldım. Telefonun ahizesini kaldırınca şifre verdi 5485. şifreyi dolaba girdim ve ilk anahtarla açınca Tv kumandası verdi. Beyaz kağıdın üzerine karbon kağıdını tıklayınca şifre verdi 1585. kilitli kapıya şifreyi girmeye çalıştım olmuyor.
    kumandayı tıkladım arkasından pilleri aldım ve kapıya takınca şifre aktif oldu. Şimdi şifreyi girince kapı açıldı. Duvarda asılı bir dolap var şifre istiyor. Anahtara tıkladım üzerine şişedeki suyu dökünce şifreyi verdi 25. Dolaba girdim ve anahtarı takınca kitap aldım. Kitabın sayfaları arasından Manyetik kart aldım. Koridorda arkaya dönünce bir kapı daha manyetik kartı kapıya okutunca çıkış. Mehmet Enis ÇOBAN...

    YanıtlaSil