2012/04/05

House Spirit Secret


Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

10 yorum:

  1. Çekmecedeki su doku
    2341
    4132
    1423
    3214
    ingiliz anahtarı aldım

    YanıtlaSil
  2. Puzzlee yapınca çekiç aldım

    YanıtlaSil
  3. Arabanın oaradaki saksıdan ve tencerenin altından puzzle aldım

    YanıtlaSil
  4. Su anahtarı ile sanırım. rafdaki siyah şeyi açtım puzzle aldım

    YanıtlaSil
  5. Çekiçle arabanın camını kırdım puzzle

    YanıtlaSil
  6. Sarı-pembe-yeşil? galiba tornavida aldım

    YanıtlaSil
  7. Tornavida dedim ama bıcak sanırım pastadan puzzle aldım

    YanıtlaSil
  8. Ham yazan yeri göre şifreli yere burger yazdım puzzle parçası

    YanıtlaSil
  9. Sayı şifresi ise pastada yazan 39 ve turuncu yanan mum ile tablonun arkasındaki x91 sayısını çarptım 3549 balta aldım

    YanıtlaSil
  10. Diğer şifreli yere brutus. tablodaki soru işaretine göre son parçayı aldım. Puzzle parçalarını kapı koluna takınca anahtar alıp çıktım

    YanıtlaSil