2012/04/02

Gems Cave Adventure 3

Yeni macera oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. girişten el feneri sol magaradan metal cubuk aldım sagdan girdim demir cubugu sagdaki yere taktım şifre aldım sag magaradan ilk girdiğimde soldaki kolu cevirdim sol magaradada soldakini cevirdim şifreyi içeride ilk ekranda duvara girdim yeni biyer acıldı

    YanıtlaSil
  2. girdigim yerde soldan kırmızı taş ilerde soldan girdim ip ucu ve haca benzeyen metal aldım onuda ilk sagdaki magraya taktım sekil ip ucunu da yaptım ordan aldıgım itemide yerine koydum

    YanıtlaSil
  3. orta magaraya girdim kolu cevirdim bir item daha getri gelip soldaki magaradaki yerine taktım bir hac daha

    YanıtlaSil
  4. soldaki magaradanda ip ucu aldım onuda ilk ekrandaki yere yaptım bir item daha onuda yerine taktım

    YanıtlaSil
  5. son kolda ilk ekranda şifreyle actıgımız yerden iki ilerleyince sagda duvarda kolların yeri acıldı iki item yarasa gibi olanı soldaki magaradaki yerine taktım şifre yeri otekinide yerine taktım hacıda yerine taktım bir item daha onuda ilk ekranda soldaki magaraya taktım şifre ipucu şifreyi girip maske aldım maskeyide yerine takınca cıkış

    YanıtlaSil