2012/04/04

Gas Station Escape

Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

2 yorum:

  1. KAPIDAN GİRDİM KARŞIMA KASİYER KIZ ÇIKTI ÜZERİNE TIKLADIM SORU VAR CEVABI YAPINCA ANAHTAR VERDİ. DAİRE:1 KARE:2 YILDIZ:3 ÜÇGEN:4
    DIŞARI ÇIKIP BİNANIN ARKASINDAN TEKERLEĞİN YANINDAN BOZUK PARA ALDIM. KIRMIZI ARABANIN İÇİNDEN BİJON ANAHTARI ALDIM.
    DİĞER TARAFTAN SİYAH BİR ÇANTA ALDIM.
    ELİMDE 2 ADET KREDİ KARTI VAR BU KARTLARI KASİYER KIZA VERDİM SONRASINDA YAKIT POMPASINA TIKLADIĞIMDA POMPAYI ALDIM VE ARABAYA YAKIT DOLDURDUM.
    KADININ SAĞINA DOĞRU GİDİNCE OYUN SALONUNA GELDİM VE PARAYI OYUN KUTUSUNA ATTIM BANA ŞEKİLLERİ GÖSTERDİ.
    SAĞDAKİ ODAYA GİRDİM YERDE SU ŞİŞESİ VARDI ALDIM. SEBİLDEN SUYU DOLDURDUM.
    ARACIN İÇİNE GİRİNCE SOL KAPININ ALTINDAN ANAHTAR ALDIM.
    SUYU ARABANIN ÖN CAMINA BIRAKINCA CAM TEMİZLENDİ.
    OYUN KUTUSUNDAKİ IŞIKLARA GÖRE KAPIDAKİ ŞİFREYİ YAPTIM ANAHTARLARI TAKINCA KAPI AÇILDI.
    TAMİRHANEDEN BİR TAMİRCİ ANAHTARI ALDIM.ARABANIN ARKA BAGAJINI ANAHTARLA AÇTIM VE BAGAJDAN LASTİK ALDIM. TEKRAR TAMİRHANEYE GİTTİM VE KRİKOYU ALDIM. aRABANIN ALTINA KOYDUM VE ARABA KALKTI. BİJON ANAHTARIYLA JANTI SÖKTÜM. TEKRAR TAMİRHANEYE GİTTİM. KIRMIZI MAKİNANIN ÜZERİNE JANTI KOYDUM. SONRA LASTİĞİ KOYDUM. AŞAĞIDAKİ 3 AYAKTAN BİRİNE BASTIM TEKERLEK YERİNE GEÇTİ. SONRA TEKERLEĞİ ALDIM. YANINDAKİ DİĞER MAKİNAYA KOYDUM VE KAPAĞINI KAPADIM. MAKİNANIN EKRANINA TIKLADIM BALANS YAPILDIĞINI YAZDI VE TEKERLEĞİ GERİ ALDIM. ARABAYA TAKTIM.
    Mehmet Enis Çoban

    YanıtlaSil
  2. TAMİRHANEYE TEKRAR GİRDİM VE ASILI OLAN MOTORDAN ANAHTARLA PRVANEYİ SÖKTÜM. PERVANEYİ ALİMDEKİ SİYAH KURUYA TAKTIM RADYATÖR OLDU. RADYATÖRÜ ARABANIN ÖN KAPUTUNU AÇIP YERLEŞTİRDİM.

    YanıtlaSil