2012/04/21

Garden Door

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

13 yorum:

  1. odunlukta saga dogru kırmızı dugme gıbı bısey aldım,bır odunun ortasında sekıl cıktı alta dogru 4 dugme yerı gıbı olan bır yer var oraya kırmızı seyı koydum 3 tane daha lazım yıne odunlukta solda bır metal parcası var alınmadı

    YanıtlaSil
  2. yıne odunlukta en sagda duzenek gıbı bısey var.odunluga karsıdan bakınca tırmık gıbı seyın catalları arasında sotos yazan para gıbı bısey ve tırmıgın sol ustunde sıyah cısme basınca kırmızı noktalardan bır tane daha.kopmus elektırık olan kabloya basınca elektırıgı aldı

    YanıtlaSil
  3. kapının solundayım hala tokmak gıbı halkanın ortasından da sekıl cıktı yanındakı uzun aletın arkasından ıtem aldım

    YanıtlaSil
  4. elektırıgı odunlugun yanındakı duzenek gıbı seye koydum calıstı

    YanıtlaSil
  5. kapının sag yanındakı demırlerden ustekınden bır ıtem.bahcede soldakı sarı cıcekten bır kırmızı dugme daha pencerede sekıl

    YanıtlaSil
  6. cıkan sekıllerı duzenege gırdım ama olmadı sekıllerde ortadakı nokta sayısına gore gırdım

    YanıtlaSil
  7. elektırık kablosunun asıldıgı yere bakınca bır kırmızı dugme daha onu da yerlestırdım bır ıtem verdı bendekı bır ıtemın dıger parcasıymıs bırlestı

    YanıtlaSil
  8. bırlesen parcalar odunlukta sola dogru olan yerdekı metal parcasına yerlestı baska bır ıtem verdı

    YanıtlaSil
  9. son aldıgım cubuk gıbı ıtem tırmıgım yanındakı tahtanın ustunden arkasına bakınca solda 2 tane ucgen delık var bırıne taktım

    YanıtlaSil
  10. sekıllerı gırıp yanına basmak gerekıyormus bır yuvarlak ıkı dalga uc artı

    YanıtlaSil
  11. ucgen verdı onu da yerlestırınce kalem ındı yukardan kalemle daha once aldıgımız beyaz ıtem kagıtmıs ona help yazdı

    YanıtlaSil
  12. kapının yanındakı goze help yazısını verdım elını nuzattı coını verdım kapıyı actı bıttı

    YanıtlaSil