2012/04/02

Fake Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

16 yorum:

  1. başlıyorummm yardım edecek varsa hemencik gelsin :))

    YanıtlaSil
  2. yastığın altından anahtar
    anahtarla sağdaki komodinin çekmecesini açtım cüzdan ve mavi elmas aldım cüzdanda kağıt var sanırım ya da kart
    karttaki ismi "ryo" pcye yazdım görev verdi pc :)

    YanıtlaSil
  3. pcde saat 21.35 (gece olduğunu pencereden bakınca anlıyoruz)
    komodinin üstündeki saati ayarladım başka saatler çıktı

    YanıtlaSil
  4. saat yönleriymiş sanırım 12-3-9-3-6-12 üst sağ sol sağ alt üst
    dolaba uyguladım açıldı sağdaki poşetten kutu aldım kutudan kart ve ayakkabı
    ayakkabıda yıldızlar var sağ sol sağ sol sol sağ
    soldaki komodinin çekmecesine uyguladım sarı elmas ve ajanda aldım

    YanıtlaSil
  5. ajandaya göre turuncu 6 (sigara sayısı) mavi 5 (kravat sayısı) yeşil 8 (isim kartı sayısı fakat ben deneyerek buldum)
    kasayı açtım kırmızı elmas aldım

    YanıtlaSil
  6. cüzdanda 8 kart varmış oradan kaynaklanmış 8 sayısı

    YanıtlaSil
  7. kartta sakuraya maili içinteşekkür ediyo cüzdandaki kartlardan sakuranınkine baktım mailinde 0428 rakamı vardı dolaptaki valiza yazdım açıldı
    beyaz taşım eksik sarı mavi kırmızı elması yerleştirdim abcd sıralamasına göre (yatağın üzerinde içkilerin baş harfleri ve içkinin rengi ipucu)

    YanıtlaSil
  8. son şifreyi anlayamadım hint'e tıkladım ajandadaki home- end- home ile ilgiliymiş ama anlamadım :(

    YanıtlaSil
  9. hmm valizde de resim varmış home 7 sağa ok 6 end 1 sola ok 4 home 7 yani 76147 son elması aldım

    YanıtlaSil
  10. elmasları yerleştirince kart verdi

    YanıtlaSil
  11. kartı kapının yanındaki panele taktım ama şifreyi bulamadım hint'e tıklayınca beyaz elmasların sayısı ya da numarası demiş anlamadım

    YanıtlaSil
  12. kopya baktım resim aldım
    http://imageshack.us/photo/my-images/688/adsz1me.jpg/

    YanıtlaSil
  13. sağdaki komodine dindüm kasa açıldı fener ve kağıt aldım

    YanıtlaSil
  14. kağıtta from ocean yazıyodu cüzdandaki kartlardan birinde ocean var fenerle baktım karta time4 çıktı

    YanıtlaSil
  15. yine kopya baktım resim aldım açıklamasını yazamıyorum çünkü onlar da deneyerek bulmuşlar
    http://imageshack.us/photo/my-images/819/adsz2x.jpg/
    ok yapınca oyun bitti sonunda 1end yazıyodu başka sonlar da mı var acep

    YanıtlaSil
  16. Özlemim teşekkür ederim. Diğer oyunda güzel:) şifresi bol

    YanıtlaSil