2012/04/02

Escatrix Game

Gamershood yapımı yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

32 yorum:

  1. Kitaba baktım anlamadım.
    Duvardaki düğmelere bastım birşey olmadı.
    Kopya arayacağım

    YanıtlaSil
  2. Kitapdaki sağ yaprağındaki şekillere göre düğmelere basılınca yeşil ışık yandı

    YanıtlaSil
  3. Telefona ise sırayla basılıyor deneme ile.
    5906 farklı olabilir herkes de

    YanıtlaSil
  4. 5906 ile çekmeceyi açtım cd aldım
    cd yi pc taktım. sayılar var

    YanıtlaSil
  5. Yukarıdaki resme yaklaşılıyor, tıklayın daireye açıldı. öyle düğme basarken açıldı anahtar aldım, anahtarla kapıyı açtım üstteki.

    YanıtlaSil
  6. Pc deki kodu yukarıdaki yere uygulayınca levye aldım
    Tahtaları söktüm levye ile. camdan yere ışık vuruyor.

    YanıtlaSil
  7. Kopya 6671 şifre. sehbanın üzerindeki şifre
    Başka odadayım

    YanıtlaSil
  8. Yeni odada pense kart ve kırmızı kablo aldım

    YanıtlaSil
  9. duvardakini nasıl yaptınız açık şekilde yazarmısınız

    YanıtlaSil
  10. mehbup kitaptaki hangi şekile göre

    YanıtlaSil
  11. Yatağın altından makas aldım. makasla kameranın kablosunu kestim
    Elimdeki kabloları dolabın kapağına taktım
    Kağıtta şifre var. kameranın orada A=60
    Ekran tam iken D=2 ,dolabın orada B=16

    Soldaki kutunun altından anahtar, karşıdaki vidayı söktüm

    YanıtlaSil
  12. Adsız oxo var sağ yaprakta

    YanıtlaSil
  13. 0x0
    00x
    x0x
    böyle olması gerekiyor

    YanıtlaSil
  14. Dolabın üstünden vida.
    Yatağın altına yakınlaşılıyor ama

    YanıtlaSil
  15. Elimde vidayı pense iletutup dolabın kapağına taktım
    kartı da taktım

    YanıtlaSil
  16. Elimdeki anahtarada vidayı takıp dolabın kablo olan yere taktım. kapı açıldı tornavida aldım
    yatağın altını söktüm şifre

    YanıtlaSil
  17. Şifre kağıta göre işlemi yapınca
    C=4 yatağın kenarında
    8832 işlemin sonucu kapı açıldı

    YanıtlaSil
  18. Renk kodunu çözemedim.
    Kart var ama alınmıyor

    YanıtlaSil
  19. R = 1 (böylece ilk üst kırmızı)
    B = 3
    Y = 1
    R = 2
    Y = 3
    B = 2
    renkler böyle
    ama olmadı
    bir yerde hata yapıyorum

    YanıtlaSil
  20. Kolları ayarlayacağız
    Ekran tam iken solda görülen şekiller ile ayarlayınca açıldı anahtar aldım

    YanıtlaSil
  21. Anahtarla yerdeki robotun kolunu aldım

    YanıtlaSil
  22. Kutuların arkasındaki disketi aldım şimdi
    Disketi renk kodu olan monitörlerin sağdakine taktım

    YanıtlaSil
  23. Monitörün birinin şifresi red

    YanıtlaSil
  24. Çözemedim. bir yerde hata yapıyorum. bu oda son oda

    YanıtlaSil
  25. evet çözdüm.
    tıklama değilmiş.
    R = 1 (böylece ilk üst kırmızı)
    B = 3 üçüncü sıradaki mavi
    Y = 1 birinci sıradaki sarı
    R = 2
    Y = 3
    B = 2

    YanıtlaSil
  26. anderson
    diğer moniterin şifresi

    YanıtlaSil
  27. 3018 çıktı. kutuya girdim. anahtar. moniterli yere taktım

    YanıtlaSil
  28. Sol üstteki şifre diğer odada yazan neo açıldı şimdi monitörler
    Anahtarı çevirip, düğmeye basınca. Kapı açıldı. ve bitti. güzeldi

    YanıtlaSil