2012/04/30

Escatrix 3


Gamershood yapımı yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

19 yorum:

  1. selam kameradaki şifreyi yangın tüpünün olduğu yere girdim kabul etmedi??

    YanıtlaSil
  2. şifre kamerada değil merve soldaki sütunun rkasına doğru tıkla 1455 ya da 1465di yanlış hatırlamıyorsam

    YanıtlaSil
  3. 1465miş baktım oyuna ama sonraki şifreyi anlamadım

    YanıtlaSil
  4. he buldum
    şifreyi girdikten sonra keski alıyoruz oradan ipucunun yazdığı yerdeki teli kesip anahtarı alıyoruz anahtarla sağdaki kutuyu açıyoruz sırayla düğmeye basıp kırmızının yandığı yerleri not alıyoruz bunu kameraya uyguluyoruz
    12 45
    3 6 şeklinde düşünürsek 264135 nolu yerlere sırayla tıklıyoruz kırmızı ışığın biri iptal

    YanıtlaSil
  5. sağda çantaya kameradaki iucunu giriyoruz 6676 makas ve kancalı item alıyoruz

    YanıtlaSil
  6. sarı kırmızı mavi yeşil turuncu sıralamasıyla kameradaki kablolara tıklıyoruz fakat kancalı item seçili olacak yanlış yaparsan makasla kes baştan başla

    YanıtlaSil
  7. soldaki son kameranın düğmesine basınca kapanıyo
    sol arkaya doğru ucu görünen sopayı aldım
    bu arada renk sıralaması parmaklıktaymış

    YanıtlaSil
  8. yok çantanın renk sıralamasıymış kırmızı yeşil sarı mavi sopayla çektiğimiz çantaya uygulayınca anahtar ve kart

    YanıtlaSil
  9. anahtarla parmaklğı açıp kartla kapıyı açıyoruz
    solda yerden kesici bi alet
    çantadan ingiliz anahtarı
    sağda yerde ipucu
    işleme göre
    f=1 d=2 e=6 c=4 b=5 a=3

    YanıtlaSil
  10. kesici ile sağdaki demiri kestim
    demiri alıp havalandırmayı açtım anahtar aldım
    anahtarı soldaki panele taktım

    YanıtlaSil
  11. işlem sonucunu panele girip anahtarı çevirince karşı kapak açıldı,sol ve sağdaki sarı yerlere tıkladım bu kez üst kapak açıldı cutter ile asansör halatını kestim terasa çıktım

    YanıtlaSil
  12. 3-1-2-6-5 yeşil ledlerin sıralaması sağ kutuya tıkladım anahtar aldım.5-1-5-6 balonların sırası helikopterin alt arkasındaki yere girdim kapak açıldı ama birşey olmadı.

    YanıtlaSil
  13. anahtarla helikoptere girdim kitapta kopyalar var işlemleri yaptım,4-2-6-5-3-1 çıktı

    YanıtlaSil
  14. denerken(son olarak alt sıranın ortasına bastım)tüm kareler sarı oldu kare yerde ve yeşil ışık yandı.

    YanıtlaSil
  15. 538170 yazıyor cockpitin sağında sanırım tlf numarası.

    YanıtlaSil
  16. ikra ben:) oyun daha bitmiyor.. açılan panelin içerisinde yanıp sönen garip bi alet var.ilk yeşile bastıktan sonra mouse la ilerleyin tıklayarak hiçbir yere değmeden ve diğer yeşil yerde sönüyo. sonra içerde yukarda duran panel açılıyor ve elimizdeki keskiyle ipi kesip yukarı çıkıyoruz.ama bende telefon şifresinde takıldım birtek:(

    YanıtlaSil
  17. tlf a girdim msg geldi ne göndermemi istersin diye key yazdım olmadı.

    YanıtlaSil
  18. diğer paneldeki iki yeri de kitaba göre yeşil yaptım hepsi yeşil ama açılmadık sandık var ve tlf.

    YanıtlaSil
  19. tamam buldum helikopterde silah resmi var gun yazdım silah geldi kilide sıktım yakıt verdi.

    YanıtlaSil