2012/04/09

Escatrix 2

Gamershood yapımı yeni oyun.

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

12 yorum:

  1. Panele E2 yazdım. oradan tel aldım
    E3 odasından tornavida
    E4 odasındaki kasayı telle açtım kitaptan kart aldım

    YanıtlaSil
  2. Duvardaki tablolara göre. diğer odadaki renkleri yaptım.
    yeşil(sarı)-sarı(yeşil)- mavi-kırmızı anahtar aldım

    YanıtlaSil
  3. E0 odasına geldim, kapıyı açtım anahtarla. kedi gidince.yukarı çıktım.

    YanıtlaSil
  4. Kitapta sayılar vardı536788 bunu tlf girdim oldu galiba

    YanıtlaSil
  5. Lambayı söktüm o kadar

    YanıtlaSil
  6. Kopyadır. tlf saw yazılyor. kitapta yazıyor.
    testere aldım

    YanıtlaSil
  7. Merdivenlerin üstte korkuluğun orayı kesip testere ile tahta ile kilitli yeri açtım anahtar aldım

    YanıtlaSil
  8. Soldaki odayı açtı anahtar
    Müziksetinin oradan makas aldım

    YanıtlaSil
  9. Makasla kabloları kestim. Kabloları aldım
    masanın çekmecesinden bir alet aldım. pc ye taktım
    müzik setinin üzerindeki çizgileri denedim olmadı

    YanıtlaSil
  10. Burada anlamadım kopyada baktım

    YanıtlaSil
  11. 13254 tıkladık radyodaki ışıkların sırasınca pc ye açıldı kopyadır.
    kartı taktık

    YanıtlaSil
  12. eg den tam cozumu ingilizceden turkceye cevirip yazmistim ki yayinla dedigimde butun hepsi silindi :) bastan yazmaya da usendim takilan olursa sorabilir

    YanıtlaSil