2012/04/09

Escape the Room 2


Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. Güzel oyuna benziyor. Birşey bulamadımşifre acaba saatlerimi gösteriyor

    YanıtlaSil
  2. ilk ekranda yesil saat 21:03 , 2. ekranda mavi saat 18:03 , 3. ekranda sag taraftaki perdeyi acinca sagdaki binanin ustune tiklayinca sari saat 22:11 , son ekranda da mor saat 12:04. ilk ekranda kirmizi kutuda sirayla mor sari mavi yesil renkler var. buna gore; 12/4=3 , 22/11=2 , 18/3=6 , 21/3=7 . sifre 3267 ama icindekini alamadim bir nesneye ihtiyac var diyor

    YanıtlaSil
  3. takildim baska hicbisey bulamadim. orda misin mehbup?

    YanıtlaSil
  4. sol taraftaki perde acikken sol altina dogru tiklayinca yaklastim kirmizi kitap aldim icinde harf kodlari var

    YanıtlaSil
  5. kitabin ortasindaki yayi aldim. daha sonra yaya 2 kere tiklayinca kanca sekline girdi. kirmizi kutudaki anahtari aldim sonunda

    YanıtlaSil
  6. iyi giden oyun cok sacma bitti. ben not defterindeki yazilari cozmeye calisip bi sifre bulacagiz diye dusunurken, kirmizi kutunun dugmesine tiklayinca anahtar deliginin ustundeki engel kalkti, sari anahtarla da ciktik. begenmedim..

    YanıtlaSil