2012/04/01

Escape from the Small Room


Yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. Kapının altından kalem aldım

    YanıtlaSil
  2. Odanın birinde köşedeki taşın altından zar aldım.
    Renklere zarın üzerindeki sayılara göre kutudaki renklere tıklayınca açıldı, kablo aldım ve kilidi aldım kilide tıklayınca ucundaki düğmeye basınca diğer odadaki dolapdaki ışık yandı

    YanıtlaSil
  3. Kabloyu raftaki alete taktım kalemi tıkladım. açıldı kalemin ucu.
    Kalemin arka tarafına tıkladım. ışık yandı hem kalemde hem de duvardaki kapakta

    YanıtlaSil
  4. Birde kablonun ucuna tıkladım kırmızı ışık yandı dolapta ve kabloda

    Zardakine tıkladım kırmızı noktaya ama birşey olmadı
    Dolabın kapağında üç ışık yanıyor

    YanıtlaSil
  5. Kalemle zarın deliğine tıkladım içinden başka zar. zarın üstündeki beyaz noktaya bastım kırmızı oldu kapaktakide açıldı kapak
    şifre var.

    YanıtlaSil
  6. Kodu kopya aldım
    link olarak 0734 anahtar çıkış
    http://i1197.photobucket.com/albums/aa427/EdgarEG24/code.png

    YanıtlaSil