2012/04/22

Escape from the Room 206

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. dolabın arkasından kumanda
    kaktüsün arkasından 3rakamı
    kitapların arasından anahtar
    tvnin arkasından bant
    minderin altından yine sayı küpü
    yastığın arkasından 9 rakamı
    3 ve 9u saate taktım tıklayınca saat 17:45i gösterdi
    camın sol üstünde anahtar var ama alınmıyo sopa lazım sanırım
    elimdeki anhtarla yatağın yanındaki dolaptan kaset aldım

    YanıtlaSil
  2. KASETİ TAKIP OYUNA BAŞLAYIN ....KRALIN KARŞISINA ÇIKTIĞINIZDA ŞİFRE İSTİYOR...SANIRIM OYUNUN ADI AMA YAZDIM KABUL GÖRMEDİ...

    YanıtlaSil
  3. kumandayla tvnin önünde 54e bastım şekil değiştirdi ucundan anahtar aldım mini dolabın içinden şişe çıktı üstünde 100 yazıyor

    YanıtlaSil
  4. of heryer şifre!
    kitapların üstlerinde sayılar var denedim hiçbiri uymadı

    YanıtlaSil
  5. şişeyi lavaboya boşalttım sayı çıktı 146

    YanıtlaSil
  6. çiçekli çekmecenin şifre ipucu tv ekrandayken kitaplığın sağ tarafında
    şifre sağdan sola yani 21123
    moon sand yazılı çikolata çıktı arkasında wktk yazıyor
    tvdeki oyunu oynayınca en üstteki sensei kılıklı adam 6824 ddi kahverengi dolabın şifresi.içinden küre çıktı
    küreyi ay tablosunun önüne bırakınca yıldızlı çekmecenin şifrei çıktı
    ordan çıkan kağıtta notalı çekmecenin şifresi var
    anahtar çıktı sarı dolabın iki çubuk aldık onları bantla yapıştırıp camın üstündeki anahtarı al ve çıkış:))

    YanıtlaSil