2012/04/08

Esc-03 Guest Room


Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

59 yorum:

  1. selammm
    tvnin altındaki dolaptan kitap (iççinde bissürü ipucu varrrr)
    sol dolabı açınca şişeler üzerinde open yazıyo

    YanıtlaSil
  2. yatakta örtünün altından kağıt ipucu var üstünde 835 sağdaki büyük dolaba girdim şifreyi açıldı
    dolabın içinde open yazan yere şişelerle tıkladım doldu
    o 3
    p 7
    e 9
    n 2
    koridora döndüm banyoda sağda sehpanın üstünden kirli bez
    dolaptan deterjan
    deterjanı makinenin gözüne döktüm bezi de makineye attım yıkayacam sanırım

    YanıtlaSil
  3. wcdeki dolaba open yazdım sonra o harfini 3 kere ilerlettim r oldu pyi 7 kere e'yi 9 kere n'yi 2 kere enter yaptım açıldı emin değilim ama "rwlp" gibi bir şey olduydu
    dolaptan anahtar aldım

    YanıtlaSil
  4. anahtarla tvnin altındaki çekmeceyi açtım kumanda aldım tvye tıkladım ipucu çıktı
    ipucuna göre çamaşır makinesinin düğmelerine tıkladım çalıştı sarı pembe pembe sarı mavi mavi mavi sarı pembe
    bezi aldım makineden ipucu çıktı

    YanıtlaSil
  5. 3659 bezdeki ipucu (yeşil yerler hem sarı hem mavi sayılıyo kitaba göre)
    tvnin altında sağdaki kapakta kutuyu açtı kart ve kaplumbağa aldım
    kartı banyodaki cam bölmeye taktım aktif oldu

    YanıtlaSil
  6. 612453 camlı kapıya bu sırayla tıkladım ipucu kartın arkasında banyo raflarını gösteriyo altında da rakamlar var raflarda da belli sayıda eşyalar var esela solda 2. rafta 1 eşya 3. rafta 2 eşya gibi buna göre sıralıyoruz
    kapı açıldı
    mavi leğenin altından anahtar
    küvette bloklar var üstlerinde harf var gibi ama seçemedim

    YanıtlaSil
  7. anahtarla yatağın altındaki çekmeceyi açtım ipucu kağıdı aldım wcnin üstündeki tabloya taktım kitaba göre sıralama kare- mavi - mavi- sarı- pembe- kare- sarı- kare- kare- pembe- mavi- sarı- pembe- mavi- sarı ve enter
    yine tabloya göre 2 kere + işaretine basıyoruz 3. daire yeşil yanacak
    ama beeceremedim ya da bir şeyi gözden kaçırıyorum

    YanıtlaSil
  8. kısss ösleeem buralardamıydın tatlı cadııı:))

    YanıtlaSil
  9. hilalimmmm gel kıs yardıma şekerkısım :) takıldım e mi

    YanıtlaSil
  10. ohoooo sen takıldıysan başka kimse yapamaz geleyim ama ösledim seni öslemimm:)

    YanıtlaSil
  11. oy hilalim kıs ben de yaa epeydir satşamıyos kıs birbirimise :))

    YanıtlaSil
  12. ewet şekerim denk gelmiyorus:)
    bu arada sen bayağı milerlemişsin benim oyun ancak açıldı yetişmeye çalışıyorum

    YanıtlaSil
  13. yetişirsin canım kaldım ölee bekliyom

    YanıtlaSil
  14. selam arkadaşlar aynı yerdeyim ben de..
    her türlü altarnatifi denedim.
    sol sutunun alttan üçüncü şekilde ok işareti var ordan da başladım olmadı

    YanıtlaSil
  15. aynen cansuyu sadece mavi görünenlere tıkladım cık olmadı pembeden başladım cık gene olmadı e ne istiyor bu bizden :((

    YanıtlaSil
  16. ben kopya baktım söliim mi?

    YanıtlaSil
  17. pembe kahve mavi sarı kahve pembe mavi sarı yeşil

    YanıtlaSil
  18. kitapta ipucunda mavi yerlere basınız demiş sanırım ya of yapamadım bir türlü ..
    Özlem Hilal gittiniz mi?

    YanıtlaSil
  19. kaplumbağatı bir yerde kullandınız mı?

    YanıtlaSil
  20. mantığı çözebildin mi özlem

    YanıtlaSil
  21. kumanda alıyoruz onunla koridordaki tabloya tıklıyoruz dürbün alıyoruz (ipucu kitapta)

    YanıtlaSil
  22. yok çözemedim cansuyu kopyada şöle demiş:
    ilk tablo pembeden başlamış a-b ye göre sonra kahverengi geliyor sonra mavi sarı oluyor diğerlerini denedim olmadı
    ilk tablo pembe-kahve-mavi-sarı
    2. tablo kahve. den başlıyor c-d ye göre 2.pembe
    mavi-sarı kitapta en son sağdakini vermiş yeşil olan
    bu arada diğer sıraları denedim olmadı
    kahve-pembe-mavi-sarı yeşil

    YanıtlaSil
  23. hilalim kullnmadık daha kaplımbağayı
    dürbünle pencereden baktım yaklaştım ipucu SDCCSHDH

    YanıtlaSil
  24. s=spade yani maça
    d= diamond yani karo
    c= club yani sinek
    h= heart yani kupa buna göre
    maça karo sinek sinek maça kupa karo kupa
    büyük dolabın alt kısmını açtım kol aldım

    YanıtlaSil
  25. kolu wcde sağda duvardaki artı şekline taktım

    YanıtlaSil
  26. kaplumbağa kapıya takıldı

    YanıtlaSil
  27. hangi kapıya cansuyu ben takamadım

    YanıtlaSil
  28. hmm tmm ben kapının gözüne takmaya çalışıyom meğer yandaki panele takılacakmış

    YanıtlaSil
  29. banyonun yanında çıkış kapımız olcak sanırım.
    orda şifre yerine takıldi yanı kapı derken kapının şifresine

    YanıtlaSil
  30. kitaptaki son ipucunu anlayabilen var mı?

    YanıtlaSil
  31. tvnin üstündeki tabloda ipucu kolu taktıktan sonra alt üst sol sağ üst sol alt yapıyoruz saksı yükseliyo mavi kaplumbağa ve anahtar alıyoruz

    YanıtlaSil
  32. aa eweet bende kapıya takmaya çalışıyordum :)

    YanıtlaSil
  33. anahtarla masanın çekmecesinden kutu ve kağıt aldım

    YanıtlaSil
  34. öslemiiim gördüğün gibi çok faydam dokundu ben olmasam asla çösemesdin heh he he:)

    YanıtlaSil
  35. kutuyu banyoda küvetin üst kısmındaki rafa taktım şifre istiyo

    YanıtlaSil
  36. oyy hilalim çösemem tabi canım benim zaten çösmedim de kopya baktım :))

    YanıtlaSil
  37. 1821 çıktı şifre kağıda ve kitaba göre --e yazıyodu bu 1 olsa dedim sonra ----t-o-- yazıyodu 3. rakam two yani 2 olsa dedim ve son rakam one yani 1 olsa 2.yi de denerim dedim oldu essahtan şaka gibi :)) küvette golden color dog yazdı ama bazı harfler kahve diğerleri pembe

    YanıtlaSil
  38. godoodog şeklinde tıklıyoruz harflere tvnin yanındaki köpişe son kaplumbağayı alıyoruz

    YanıtlaSil
  39. 3 bağayı da yerleştirince delikten baktım ipucu kadının kucağında bebek var yanda da güneşe benzer resim

    YanıtlaSil
  40. ozlem anlayamadım bu ..e t..o
    rakamları
    nerde yazıyordu ben görmedim ??? kitabın sonunda rakamlar ve rain falan yazan yerler var..???????

    YanıtlaSil
  41. "sun" yazdım olmadı :))

    YanıtlaSil
  42. hımm kağıttan bahsediyormuşsun tamam oldu

    YanıtlaSil
  43. masanın çekmecesinden aldık kağıdı cansuyu kağıtta yazıyodu

    YanıtlaSil
  44. takvimden çıkacak son ip ucu ama çözemedim.

    YanıtlaSil
  45. A-B-C-D yazan yerle ilgili : Solda bir ok işareti var pembe renkli.. Oradan başlanılacağını söylüyor. buna göre pembeyle başlıyoruz. A pembe iken yanındaki B kahverengi.. Kitaba bakarsak kelimelerin birincisinin son harfiyle ikincisi başlıyor, onun da son harfiyle diğeri başlıyor. Buna göre;
    İlk sırada pembe kahve var. Buna gore ikinci sıra kahveyle başlayacak.. Kahveyle başlayan A sütunu kahve mavili. Mavi ile bittiği için mavi ile başlayan A-B sütunu da mavi- sarı.. bu sekilde A ve B ler bitince C ve D lere geciliyor. Buna gore arka arkaya gelen renkler tek giriliyor. Umarım anlatabilmişimdir...

    YanıtlaSil
  46. ben de anlamadım cansuyu hilaaaaal kaçtın mı kıss??

    YanıtlaSil
  47. cansuyu özlem iyi akşamlar size kolay gelsin
    tatlı cadııım kolay oyunlarda buluşalım yaaa bu oyun benim kafayı zorladı:D öpüyorum kocaaaman görüşmek üzere by

    YanıtlaSil
  48. adsız anladım şimdi sağol ben o ip ucunu onunla dağdaştırmamıştım .
    son küvetteki şifreyi bulmak için sanmıştım

    YanıtlaSil
  49. adsız son takvim şifresini de çözüver

    YanıtlaSil
  50. daha dolabın içindekini çözmemişiz

    YanıtlaSil
  51. pardon o karttı ya kafam iyice şişti benim

    YanıtlaSil
  52. küvet şifresiyle de alakalı zaten cansuyu onEighTwOne büyük yazdıklarım biten ve başlayan harf

    YanıtlaSil
  53. Cansuyu hangi dolabın şifresi bu? Ben oyunu bitirmiştim. Sizin takıldığınızı görünce aklımda kalanlarla anlatmaya çalıştım. Kapı şifresine tekvim şifresi yani aslında çok kolay ama bir o kadar da çok zor :)

    YanıtlaSil
  54. görüşürüz hilalim ben de öpüyorum kocamannnnn :)(hilalim zor kolay farketmez emeğine sağlık canım benim teşekkürler kırmadın geldin muccckkkk)

    YanıtlaSil
  55. Şöyle bir ipucu vereyim: Her yıl mayıs ayında kutlanan annelerle ilgili ozel gün var. İki kelimeyle ifade ediliyor. Oradaki iki simge de bunları ifade ediyor zaten. O simgelerden birinin ifade ettiği kelime :) Çok karışık oldu sanırım :)

    YanıtlaSil
  56. kapının yanındaki şifre kaldı cansuyu ve adsız kaplumbağaları taktık ama hangi harfleri kodlayacağız bulamadık

    YanıtlaSil
  57. anneler günü anladım da ingcesi nasıl:)) mather's day olabilir ama 3 harf gerek

    YanıtlaSil
  58. he sadece "day" yazdım oldu teşekkürler adsız

    YanıtlaSil
  59. he bitmiş herkese teşekkürlerrr

    YanıtlaSil