2012/04/16

Easter Escape

Twinkle yapımı yeni oyun.
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. Sulama kabını aldım
    Dolabın arkasından kürek aldım
    Kutunun arkasından anahtar aldım
    Tavşan havuç istiyor

    YanıtlaSil
  2. Anahtar dolabı açtım vana. heykele taktım makas aldım su doldurdum sulama kabına

    YanıtlaSil
  3. Horozların başına göre civcivin gözlerine tıkladım. tohum aldım

    YanıtlaSil
  4. Tohumu kestim makasla. kürekle saksıyı(kutu demiştim) toprağı kazıp tohumu ekip suladım dönüp dolaşıp havuçu alıp. tavşana verdim yumurta verdi

    YanıtlaSil
  5. Civcivlerin renklerine ve sayısına göre şifreyi girdim bir yumurta daha aldım

    YanıtlaSil
  6. Tabloyu deneyerek düşürdüm. sağ üst taraftan başladım.
    bir yumurta daha aldım
    pembeyi ilk sıraya taktım pembe-yeşil-mavi yada pembe-mavi-yeşil kapı açıldı farkedemedim. çıkış

    YanıtlaSil