2012/04/09

Dragon Tomb Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. ateş olan kabı aldım. ilk duvardaki işaretleri çarkta işaretledim oku çevirdim bi kaç kere gizli bi kapı açıldı. mumya var. yere ateşi koydum

    YanıtlaSil
  2. üstündeki işaretlerin bazıları ateşi koyunca renk degiştirdi

    YanıtlaSil
  3. kapağı açıldı içinden tkr şifreli işaretler çıktı. işaretleri çarka girdim öncekileri kapatıp oku çevirdim gizli bi kapı daha açıldı

    YanıtlaSil
  4. vazo var odada. 2. duvardaki işaretleri sırayıla vazoya girdim bi parşömen verdi ondada işaretler var . işaretleri çarka girdim tkr bi kapı daha açıldı

    YanıtlaSil
  5. puzzle var odada onu yaptım bi tablet verdi üstünde işaretler var. 2. sayfaya geçtim kapalı olan kapıların oldugu yere çarka girdim işaretleri oda açıldı . odada mühürlü dolap var ateşle yakıp açtım işaret çıktı gene. tekrar çarka giriyorum işaretleri

    YanıtlaSil
  6. ayrıca bi yer var oraya elimdeki tableti yerleştirdim kapağı açıldı içinden anahtar çıktı. çarka girdim deminki işaretleri 2. kapı açıldı sandık var anahtarla sandığı açtım işaretler var tekrar çarka giriyorum işaretleri

    YanıtlaSil
  7. çarka girdim işaretleri çıkış kapısı açıldı ve çıktım dışarı

    YanıtlaSil