2012/04/01

Cup Room Escape

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. Devamlı yenilemek gerekiyor açılması için.

    YanıtlaSil
  2. Yerde idi sanırım mavi bir item
    Tavşanın arkasından mavi saplı bir item aldım
    Saplı itemi akvaryuma tıkladım parmaklar galiba
    Üç sayısını aldım

    Perdenin kenarından robot aldım
    Masanın altından kağıt aldım
    Pc ye bakınca robotun kafası kalem, kalemle kağıtı çizdim, şekiller çıktı

    YanıtlaSil
  3. Şeiklleri dolaba yapınca açıldı kablo ve tornavida aldım
    Kapının orada yerdeki küpü aldım tornavida ile

    Kabloyu elimdeki mavi iteme taktım onu da prize.
    İtemde renkler çıktı

    YanıtlaSil
  4. Renklere göre rafdaki hayvanın kollarına tıklayınca anahtar aldım
    Anahtarla rafdaki tavşandan balık aldım

    YanıtlaSil
  5. Balığıda resme göre kafese tıkladım. kapağı açtım item aldım

    Kapının solundaki resmin üzerindeki renkleride dolaba yapınca 5 sayısı aldım

    Sehbaya kolu taktım 325 idi küplerin sıralanışı denedim sadece kapı açıldı. çıkşı. güzeldi

    YanıtlaSil