2012/04/17

Chemistry Lab Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

2 yorum:

  1. Kırmızı kitabın içinden mor parça
    Rafdaki mavi beherin arkasından mor parça
    Mikroskobun oradan mor parça
    Karşıdaki raftan bir alet aldım
    Sarı beherin arkasından mor parça
    Hoparlörün birinden anahtar birinden mor parça aldım
    Karşı rafta alete tıkladım 89 yazıyor
    Tablolara tıkladım mor parça aldım birinde ise bule yazıyor

    YanıtlaSil
  2. 89 sayısını makineye girince green yazısı çıktı
    Anahtarla sağdaki dolabı açtım red yazısı çıktı
    Tezgahtaki aleti yaktım o alet dediğim çakmakmış yellow çıktı
    Lambanın ve abajurdan mor parça aldım
    Fincanın arkasından aldım mor parça
    Soldaki pembe beheri alıp sağdaki raftaki beherlere boşalttım. violet yazdı
    Mor parçaları soldaki yere yerleştirince pink çıktı
    Renkleri kapıya girince çıkış.

    YanıtlaSil