2012/04/16

Caveman Escape 2

Yeni macera oyunu

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

10 yorum:

  1. buna başladımmm gelin hadiii
    elbise dolabının sağ tarafında saksıdan anahtar
    ilk ekrandaki ipucuna göre 1-5-3-2-4e tıkladım duvardaki karelere
    1 4
    3
    2 5 diye düşünürsek
    çekmece açıldı çekiç aldım

    YanıtlaSil
  2. çekiçle tvyi kırdım demir çubuk aldım
    tvli ekranda raftaki itemlerin boyuna göre alt üst üst orta lavabonun solundaki kolları ayarladım bovling şişesi

    YanıtlaSil
  3. turuncu mavi kırmızı yeşil mutfakta tabağın içindeki renkler ilk ekrandaki kutuyu açtım başka bir şişe
    anahtarla mutfak alt dolabını açtım tabak aldım

    YanıtlaSil
  4. şişeler elbise dolaplı odada duvara takılıyo
    elbise dolabında kıyafetlerdeki noktalar 3543 buzdolabını açtı et aldım

    YanıtlaSil
  5. çekiçle demir çubuk birleşti
    ocak tuşlarının renkleri yeşil kırmızı kırmızı mavi sanırım bunu deneyecektim açıldı ocak yandı
    eti tencereye attım tıkladım pişti aldım
    tabağı ilk ektanda soldaki mavi küçük kapağın önüne koydum eti de içine köpek geldi kemik aldım kemiği de yatağın önündeki sandığa taktım şişe aldım

    YanıtlaSil
  6. yatak odasında abajura tıklayınca mavi kırmızı sarı yeşil yanıyormuş şimdi farkettim poşette de 4213 yazıyo

    YanıtlaSil
  7. yatak odasındaki şifreli yer kaldı saate göre ayarlamaya çalıştım olmadı 4213 ipucuna göre denedim olmadı ee ne istiyo bu :((

    YanıtlaSil
  8. yapamadım pess diyorum :((

    YanıtlaSil
  9. yemeğe gitmiştim ben. gamershood var

    YanıtlaSil
  10. ocak için şifre hangisi. hiçbiri uymuyo tam olarak yazın

    YanıtlaSil