2012/04/29

Box 19 Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. slm yerde mavı anahtar mavı kutunun oldugu kılıdı actı.renk sıfresı ıstıyor alta mavı saga sarı uste kırmızı sola yesıl acıldı.

    YanıtlaSil
  2. bır kagıtla ıtem verdı kagıtta sıfre ve sarı anahtar var.sarı kutuyu actı

    YanıtlaSil
  3. soldakı renk ve ucgenler ve kagıttakı renklere gore numara sırasına gore ucgenlere bastım acıldı.mesela pembe yerıne asagı ucgene bastım.tornavıda ucu verdı sapla bırlestırdım

    YanıtlaSil
  4. 1 yukarı ucgen,2,3 asagı ucgen,sag sol sag.tornavıdayla tabelayı soktum kırmızı kutu var tabelanın arkasında sıfre telefon gıbı dusunursek no sırasına gore dızdım acıldı.2867

    YanıtlaSil
  5. kapı sıfresı 5670 kagıttakı ıslem yapılıyor 1.2.3.4.5.6.7%8.9 ve cıkıs

    YanıtlaSil