2012/04/04

Bind Room Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

12 yorum:

  1. Duvardaki ip ucu kopyadır
    http://img214.imageshack.us/img214/6915/screenshot2ix.jpg
    makas ve levye aldım

    YanıtlaSil
  2. Makasla kutudaki ipi kestim. pense aldım ve ipi aldım
    Pense dolabını telini kestim yüzler var

    YanıtlaSil
  3. Levye ile duvardaki kapağa tıkladım. açıldı

    YanıtlaSil
  4. Yüzlerin gözlerine bakın. duvardaki yerlere her yerde sayı var
    4321 şifre dolabı açtım
    Dolabtaki yağdan bıcak aldım

    YanıtlaSil
  5. Bıcağı kapının oraya koydum kedi geldi

    YanıtlaSil
  6. bıçakla ipi birleştirdim kapnın önüne koydum bıçağı çektim ve kedi geldi kediyi aldım bende burda kaldım

    YanıtlaSil
  7. buldum sonunda dolabın üst çekmecesini açın yukarı doğru tıkladığınızda kedi tırmanıyor ve ipi parçalıyor kalan ipi de makasla kesiyoruz :)

    YanıtlaSil
  8. ve dolabı açıyoruz içinden testere çıkıyor çalıştırmak için şifre istiyor ve ben bu şifre işlerinden hiç anlamıyorum maalesef
    bu arada diğer surat olan dolapta gözlerin bakışları da değişti

    YanıtlaSil
  9. dolabın içindeki askıyı çevirmiştim ondan değişmiş olabilir

    YanıtlaSil
  10. dolaptaki gözler 173 sayısını veriyor..onunla testereyi çalıştırıyoruz ve tablodaki sarılı ipleri kesiyoruz..

    YanıtlaSil
  11. ve çıkış...

    YanıtlaSil