2012/04/05

Balcony Escape 3




Yeni kaçş oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

18 yorum:

  1. Saksıdan tornavida aldım
    İki bahçe saksının arasından kağıt aldım
    Kağıttaki büyük-küçüğe göre kapı açıldı
    M-S-S-L idi galiba

    YanıtlaSil
  2. Açılan yerden kulp alıp taktım
    Ekranın birinde solda yerde vidalar vardı, taktım kulpa. tornavida ile sıkıştırdım
    Düdük var kitaba baktım
    düdüğü çalınca itfaiye gelip kurtardı. kolay bitiş

    YanıtlaSil
  3. Geri gittim kitaba göre tekrar şifreyi girdim
    L-M-S-L
    üst kapak açıldı

    YanıtlaSil
  4. Kutunun şifresi 2358 açıldı kitapdan kedi kafası aldım

    YanıtlaSil
  5. Kedi kafası ile bidono tıkladım arkasındaki 0119 yazıyordu tlf girdim açıldı

    YanıtlaSil
  6. Tlf köpekten yardım istenildi yeni yerdeyim.

    YanıtlaSil
  7. Köpeği mama kabına tıkladım. bitince sarı üçgen şekilli bir item aldım
    Çekmeceden sarı daire şekilli item aldım

    YanıtlaSil
  8. 352 dolabın şifresi kitaba göre kırmızı olan yeri sol ve sağa taşıyoruz şifre çıkıyor

    YanıtlaSil
  9. Dolabın şifresini çözünce diğeride rafdaki oyuncağın arkasından aldım daireleri tablodaki gibi yerleştirince dolab açıldı

    YanıtlaSil
  10. Kitapdaki harflere göre apple yazınca yeşil kutuya açıldı
    kitap var, kitapdan köpek başı aldım

    YanıtlaSil
  11. Köpek başı ile anahtarı aldım, kapıya tıkladım. kedi karşımda balkonda

    YanıtlaSil
  12. Mavi kitaba göre klavyeye bakınca şifre çıkıyor try yazınca mavi kutuya kumanda aldım
    saksıdan pil aldım
    Bir de kapının oradaki saksıdan köpek başı ile pil aldım
    Pilleri taktım kumandaya. tv ye tutunca hava durumu çıktı

    YanıtlaSil
  13. Ördeklere sırayla basınca kolları kalkıyor ona göre tıklayınca robot geldi bir tüp bıraktı.

    YanıtlaSil
  14. Tüpü de robota verdim gitti. kutuda yeni bir şifre. tv ye göre

    YanıtlaSil
  15. Tvi göre kutudaki günlere göre hava tahminini girince açıldı çekiç aldım.
    Çekiçle kırmızı robota tıkladım. kart aldım kartın arkasından 503x4 var 2012 çıkıyor

    YanıtlaSil
  16. 2012 sayısını rafdaki kutuya girdim coin aldım.balkon kapısını açtım bitti

    YanıtlaSil
  17. Happy end ile çıkış. güzel oyundu.

    YanıtlaSil
  18. mrb. bir de köpek başıyla tavandan sarkan kırmızı daireye tıklayınca kırmızı robot ortaya çıkıyor...

    YanıtlaSil