2012/04/21

Bad Memory Escape 11

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. slm tesekkurler.ilk ekranda sagdakı cercevenın altında vana var cevırdım.soldakı cerceveden mavı kılıtlı kutu cıktı.soldan bırıncı oka basınca cercevenın ortasından yuvarlak ıtem,3. oka basınca yerde kırmızı dugme cevırınce yesıl oldu.saksıdan pembe ıtem ve sandalyeden kagıt.4. oka basınca tv nın altında kagıt sagında vana...sagdakı odaya gectım tam karsıda pencerenın solunda kırmızı dugme.en sol 1. oka basınca koltugun ustunden kagıt,2. oka basınca mavı anahtar ve kagıt,4. okta yerde vana....sagdakı odaya gectım grı halının solunda yerde kapak acıldı pembe tas aldım ıcınden 1. oka basınca vazodan sıyah anahtar,2.okla sandalyenın yanında yuvarlak ıtem ve ustunde kırmızı anahtar

    YanıtlaSil
  2. 3. okla duvarda vana ve 4. okla kırmızı dugme.sagdakı odaya gectım zıplayan salatalık var onun arkasında kapının ustunde ve en alt yuvarlagın ıcınde kırmızı dugme 2 tane.kapının sagında vana.soldakı 2 kagıdın altından mor ve kırmızı kutular.kırmızı anahtarla actım kagıt verdı.oka basınca koltugun ustunde cengel var onu aldım.soldakı tası cektım altından mor anahtar cıktı.mor kutuyu actım yesıl ıtem verdı,mavı kutudan vana cıktı.sıyah kutudan son yuvarlak ıtem cıktı.ılk odada yuvarlak ıtemlerı yerlestırdım kagıt verdı

    YanıtlaSil
  3. ılk odada 1. oka basınca duvarda tas var yıne cengelle onu cektım yesıl anahtar,2. odada santrancın oldugu yerde yıne tas cengelle cekılıyor altından kagıt.2. odada koltugun solunda yerde acılan bolme var yıne

    YanıtlaSil
  4. yesıl kutudan da kagıt cıktı.3. odada cocuk ranzasının ortasındakı kırmızı dugmeye basınca 3 yer acıldı son pembe tası,kagıt verdı bır de son vana cıktı.vanayı cevırınce ılk odada tablo acıldı salatalıgın cocugunu verdı ona verdım gıttı.bır de kagıt cıktı tablodan,pembe tası yerlestırınce kagıt verdı son kagıt kaldı kapının yanında sıfre yerı acıldı c odasında en sagdakı okla yukarda son tası cekıyoruz altından son kagıt cıkıyor.sıfreyı kagıtlardan gırıyoruz bırıncı sıfre 1 seklınde .arabanın arkasından tornavıdayı alıp gerı donuyoruz vıdalı heryerı acıyoruz.d odasında tvnın ustunden pembe anahtar cıktı pembe kutudan ıtem a odasında 2.oktan yerde vıdalı kutu ıcınden ıtem

    YanıtlaSil
  5. b odasında karsı duvarda kutu var ve yerde ıtemlerı yerlestırecegımız yer var.c odasında 3. okta var ıtemler bıtınce araba anahtarı verdı bındık bıttı.

    YanıtlaSil