2012/04/24

Athens Treasure

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

8 yorum:

  1. İlk ekrandan sola gidince saksının yanındaki taşların altından anahtar
    Anahtarla eve girdim

    YanıtlaSil
  2. I odada heykelde lagloo yazıyor
    H odasından tornavida aldım
    J odasında tornavida ile çekmeceden pense aldım
    N olan yere gittim ters, şemsiyenin altından pense ile kırmızı anahtar aldım

    YanıtlaSil
  3. Kırmızı anahtar K odasını açtı
    K odasındaki balık renklerine göre diğer odadaki sehbadaki renkleri yapınca kalp aldım

    YanıtlaSil
  4. Dışarıdaki kırmızı kutuyu tornavida ile açtım. Çekiç aldım
    P yerdeki vazoyu kırdım çekiçle anahtar aldım

    YanıtlaSil
  5. Siyah anahtar D odasını açtı
    Düğmeler var bazı yerlerde onlara tıklıyorum
    Havluların arasından yeşil anahtar aldım

    YanıtlaSil
  6. Yeşil anahtarla G odasını açtım
    M olan yerden sopa aldım,saksıdan anahtar aldım
    Anahtarla F odasını açtım
    Ayrıca çekiçle kırmızı fayansı kırdım kalp

    YanıtlaSil
  7. F olan yerdeki şifreli kutu, bardağın yanlarına bakınca harfler var,sehbadaki kağıta bakınca şifre çıkıyor 485 açıldı kalpaldım

    YanıtlaSil
  8. Sopalarla ile K odasındaki kutu açıldı kalp

    C deki yerdeki kutuya heykelin altındaki harfleri sıralayınca apollo kalp aldım

    Düğmelere tam basınca G odasındaki yatağın başından kalp aldım
    G odasında idi galiba bloklar vardı, kısadan uzuna göre kasaya yerleştirince açıldı. bitti. (kasa sanırım J odasında tabloyu tornavida ile açınca sanırım orada idi.)

    YanıtlaSil