2012/04/26

Around the World

Yeni kaçış oyunu

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. kürede ülkeler ve şifre var resimde 1 no türkiye 2 no rusya 3 no ispanya 4 no amerika diye tahmin ediyorum
    doğru tahmin ok yapınca anahtar aldım yerden ve yerde euro var alınmıyo
    anahtarla masanın çekmecesinden başka bir anahtar
    yerde türk lirası
    kapının önündeki paspası sürükledim kitap var ve ruble
    kitapta şifre
    bi kitap daha var elimde nereden aldım hatırlamıyom
    anahtarla pembe kitabı açtım 1 mosque yazıyo cami yani demekki ilk şifrenin ipucu buymuş
    saate aynı mantıkla euro 3 dolar 4 ruble 2 tl 1 yaptım yerden kağıt aldım

    YanıtlaSil
  2. kağıdı duvardaki harf bulmacada alt sıraya yerleştirdim arabesk yazıyo
    penceredeki rüzgar çanına da bir -rusça bir- uno- none yaptım yerden bez aldım
    bezle kutuyu sidim sağdan sola yukarıdan aşağı ve çapraz toplamı 15 olacakmış kitapta yazıyo
    2 9 4
    7 5 3
    6 1 8 kutu açıldı kağıt aldım

    YanıtlaSil
  3. kağıtla yine tabloya tıkladım minaret işaretlendi
    kitaba paella 3
    kebap 1
    clam 4
    borscht 2 yaptım yerden top aldım
    topla dominoları devirdim yerden üçünü aldım 6+1-2 var elimde

    YanıtlaSil
  4. 2. harf tablosunda rastgele tıklıyodum ki sağ üstte B harfi mavi oldu sağ alttaki G sarı ve solda alttan 2. R kırmızı oldu Gnin çaprazında R kırmızı
    mavi kırmızı kırmızı sarı çekmeceyi açtı kağıt aldım 1. tabloya tıkladım lenin işaretlendi
    ilk ekrandaki kutuyu yapamıyorum dominolara göre 5 olması gerek işaretliyorum kutuya ama kabul etmiyo

    YanıtlaSil
  5. sonunda açtım ama deneme yanılmayla
    siyah siyah sarı
    sarı sarı sarı
    sarı siyah siyah
    kağıt aldım tabloya tıkladım onu da annıversary işaretlendi ok yaptım sağdaki panel aktif oldu
    1 dikeya 2 çapraz 3 yatay 4 dikey bulmacadaki şekilleri kapı açıldı çıktım

    YanıtlaSil