2012/04/09

2012 Escape - Nuclear Base

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. İlk ekrandan kırmızı bir çubuk aldım

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı çubuğu makineye taktım. şekil çıktı

    YanıtlaSil
  3. Şekli kollara uyguladım tornavida aldım
    2312 olması lazım

    YanıtlaSil
  4. slm
    kırmızı çubuk yazıcıya takıldı şekil çıkan kağıtta ki sayıyı 1214 kutuya girince anahtar aldım yeşil noktalı fanustan çip aldım
    pcnin solundaki makinenin renk sıralamasına göre bir sol ekranda sol üstteki makinenin tuşlarına bastım 123456 dersek 513642 sırasıyla bastım makine inaktif oldu
    çip kapının soluna takıldı

    YanıtlaSil
  5. tornavida ile pc kasasından da bir çip alıp kapının soluna takınca anahtar aldım
    fanustan parmak aldım anahtarla
    parmakla sol masadaki aletten anahtar aldım
    anahtarla eldiven aldım eldivenle kimyasalın içindeki anahtarı aldım
    o anahtarla da kart alıp çıktım
    teşekkürlerr

    YanıtlaSil