2012/03/08

Workshop Escape



Yeni kaçış oyunu




Oynamak için tıklayınız…Click to play…

6 yorum:

  1. Selam
    Masadan keski,
    kırmızı borunun sağına yaklaşınca turuncu boru ve aynı ekranın solundan vida
    çelik rafların solundan ing.anahtarı, raftan tahta ve rafların altından batarya
    siyah makinanın sağındaki masadan matkap
    matkapla batarya birleşti

    YanıtlaSil
  2. ing. anahtarı aldığım yerden bir vida daha
    keski aldığımız masanın altından siyah nesne
    siyah ve turuncu nesne birleşti matkapla tıkladım
    çelik rafların sol üstündeki kutuyu birleşen turuncu ile aldım, keskiyle kestim kerpeten çıktı

    YanıtlaSil
  3. siyah makinanın sağındaki çekmeceyi açıp tornavida
    vidalar kutuya takıldı
    kapının solundaki masadaki alete ing. anahtarını tıklayınca rakamlar çıktı
    0101
    1001
    0011
    0111

    YanıtlaSil
  4. vidaları bu rakamlara göre çevirince kart aldık
    ve kapı açıldı

    YanıtlaSil
  5. sopayı kullanmadık ve 1 vida eksikti belkide hatalı bitiştir :)

    YanıtlaSil
  6. kapının sağındaki fıçı ile kasa arasından çekiç başı alıp sopa ile birleştirdim.
    kırmızı borunun olduğu ekrandan demir parça aldım
    o parçayı yine kapının solundaki masada parlattım harfler çıktı
    pc ye harfleri girince siyah makinanın düğmeleri dönmeye başladı ama bununda yönü lazım saatle ilgili sanırım

    YanıtlaSil