2012/03/03

Trap Boy Escape

Gazzyboy yapımı yeni oyun


Oynamak için tıklayınız…Click to play…

2 yorum:

  1. slm yerden taş aldım supurge odun merdiven tabuttan sopa gibi bi item halının içinden metal cubuk bir suru item supurgeyle orumcek agını temizledim aldıgım sopanın biriyle metal parcayı birlestirdim cekiç oldu ilk ekrandan aldıgım iki odunu supurgeden aldıgım iple birleştirdim ikinci ekranda sol duvardaki yeri actım onunla metal cubukla iskeletten aldıgım seyi birlestirdim

    YanıtlaSil
  2. yeşil cop kutusunun sapından item aldım çekici orumcek agının orda kullandım bi item aldım iskelletten aldıgım seye bide fiş gibi bişeyi birleştirdim onuda kapının ustune taktım aldıgım tahta gibi parcalardan biriyle adamın iplerini kestim altından anahtar ucu aldım ama oyun bozuk algım hersey elimde kalıyo bırakıyorum

    YanıtlaSil