2012/03/13

Tiger Dynasty Quest


Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. slm
    kanepe yastıklarının arkasından motorlu testere ve çekiç sapı
    yatağın yastığının oradan çekiç ucu
    çekici birleştirdim
    motorlu testere ile yatağın sağındaki kuş heykelinden sarı kaplan
    çekmecedeki labirenti yapınca siyah kaplan
    sağ dolabın çekmecesinde üçgen pazılı yapınca yeşil kaplan
    çekmecedeki daireleri büyük kaplanın gözüne göre yapınca kırmızı kaplan
    televizyona bakarken kanepenin arkasındaki şeyin ayağında çekmecedeki siyah tuşların ip ucu testere aldım çekmeceden
    tvde tiger ama r sarı
    sarı kanepenin arkasından bıçak
    diğer taraftan sarı yastığın arkasından tornavida ucu
    çiçekten bıçakla turuncu kaplan
    testere ile masanın ayağından mavi kaplan
    çekiçle masadaki çiçekten pembe kaplan
    tıger yazısından r yi çıkartınca 7163 oluyor çekmeceden tornavida sapı alıp birleştirdim ucuyla ve sarı kaplan heykelini açtım beyaz kaplan aldım
    yatağın sağındaki dolabın alt çekmecesine takınca kaplanları anahtar alıp çıktım
    teşekkürlerr

    YanıtlaSil