2012/03/28

Red Room Escape


Yeni oyun

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. Faks makinesi gibi bir alete tıkladım. 9182 yazıyor bir kağıt çıktı
    Telefonun olduğu örtüye tıkladım kırmızı bir item aldım

    YanıtlaSil
  2. Tabloya tıkladım kırmızı item aldım
    Vazonun arkasından aldım kırmızı item

    YanıtlaSil
  3. Tv. nin altındaki yere şifreyi girdim kırmızı item aldım

    YanıtlaSil
  4. Sağ koltuğun altına tıkladım kırmızı item
    Tv. nin solundaki kolona tıkladım anahtar

    YanıtlaSil
  5. Soldaki lambadan anahtar aldım. çekmeceyi açtım. kırmızı item
    Sağdaki dolabı açtım. bir makine aldım siyah anahtarla açtım. kırmızı item.
    İtemler karşıdaki tabloya yerleşiyor

    YanıtlaSil
  6. Telefondan anahtar aldım.
    Soldaki pufu açtım kırmızı item aldım

    YanıtlaSil
  7. Soldaki vazonun arkasından aldım. parçaları takınca açıldı çark aldım. kapının üstüne tıkladım. açılan yere çarkı taktım. çıkış

    YanıtlaSil