2012/03/01

Red Asylum

Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…

13 yorum:

  1. ilk ekranın bir üstünde,dolapların en üst.tornavida.aynı ekranda soldaki dolapdan anahtar.
    tornv.ilk ekranda dolapdan yeşil taş.
    anahtarla kapıyı açınca 2 sağda yerde çanta.
    çantadan harita ve at.475 yazıyor.

    YanıtlaSil
  2. H de valizin üstünden levye,
    levyeyle F den sarı taş.

    YanıtlaSil
  3. slm haye bende geldim yetiştim sanırım :)
    D de camda şekiller var

    YanıtlaSil
  4. slm kızlar eee bitmemiş ya :)

    YanıtlaSil
  5. f den kagıt kagda gore renkleri g ye yaptım mavi 4 mor 3 yeşil 1 sarı 2 kırmızı 3 mavi anahtar anahtarla l yi actım m den koltuktan ip piyanodan kırmızı taş o da kovadan gri taş n de dolabı t. vidayla actım Q dan çekiç

    YanıtlaSil
  6. anahtarı bulamıyorum yardım lutfen

    YanıtlaSil
  7. hangi anahtar gülüzar

    YanıtlaSil
  8. merhaba,

    baslangicta ki silver anahtari bende bulamadim. tornavida ile tasi buldum solda ki dolaba bakiyorum bos olan ama anahtar yok :(

    YanıtlaSil
  9. üst ekrana çıkınca üst soldan 2. dolap açılıyor
    açılan yerde tren rayları gibi düşünün, en alta yakın yerde sağ ve solda toprak görülüyor
    soldaki toprağa tıklayınca altında anahtar

    YanıtlaSil
  10. buldum nihayet teşekkürler barış

    YanıtlaSil