2012/03/19

Puzzle Trap 9


Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. Merdivenlerden yukarı çıktım. sandığın arkasından puzzle parçası aldım
    Diğer sandığın arkasından madalyon alıp aşağıdaki kapağın orada ördeğe verdim üçgen verdi. Üçgeni de kapıya taktım içeri girdim

    YanıtlaSil
  2. Koltuğun arkasından puzzle parçası ve madalyon aldım
    Ağaçtan kare şekli, kapıya taktım
    Makinenin altından madalyon
    Onuda ördeğe verdim puzzle parçası attı. dolabın arkasından aldım

    YanıtlaSil
  3. Puzzle parçaları kayboluyor yeniden açtım

    YanıtlaSil
  4. Puzzle kayboluyor bıraktım

    YanıtlaSil
  5. Yukarıda saati sola kaydırdım. tablo düştü puzzle ve madalyon aldım onuda verdim ördeğe kayboldu. Aşağıya indim. kolları çevirdim
    Sola gittim kare olan yeri çıkardım. içeriden çekiç ve puzzle parçası.
    Yukarı çıktım kapak açılmış puzzle parçası aldım

    YanıtlaSil
  6. Çekiçle makineye tıkladım açıldı ya da önceden açıldı. kapsül gibi bir alet ve puzzle parçası aldım

    Sandıkları kırdım puuzle parçaları aldım. diğer sandıkta robot var kapsülü taktım. bir puzzle parçası daha

    YanıtlaSil
  7. Üç parça kaldı bulamadım

    YanıtlaSil
  8. Çekiç varmış elimizde. yukarda tek olan camı kırdım anahtar aldım
    Aşağıdaki camları kırdım iki puzzle daha bir tane kaldı

    YanıtlaSil
  9. İki puzzle parçasını takınca bitti oyun. Üç değilmiş.

    YanıtlaSil