2012/03/18

Puzzle Room Escape 5


Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. dolaptan ve gitarın arkasından anahtar aldım
    baltanın arkasından ve raftan anahtar
    kitapların yanından anahtar abajurun altından ip
    sarı anahtarla ilk ekrandaki dolaptan kumanda aldım
    yine aynı ekranda kırmızı anahtarla diğer dolaptan kağıt aldım ipucu var üzerinde
    kumandayla tvyi açtım sanırım yunan harfleri çıktı...
    rengini unuttuğum bi anahtarla:)) sandığı açtım tornavida aldım
    onunla ilk ekrandaki tabloyu söktüm
    kalan anahtarlarla posterli ekrandan bant kibrit çekiç aldım
    elimdeki kağıda göre postere çekiçle vurdum toz gibi bişey aldım

    YanıtlaSil
  2. Η η eta kırmızı renk
    Φ φ phi gri renk
    Χ χ chi mavi renk
    Θ θ theta lacivert renk
    Π π pi sarı renk
    televizyonda yazan yunan harflerini sagda bulunan renkli kitapların üzerlerini tıklayın anahtar veriyor

    YanıtlaSil