2012/03/01

Puzzle Room Escape 2

Yeni kaçış oyunu



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

27 yorum:

  1. ampulu kırdım bi item aldım

    YanıtlaSil
  2. saatin arkasında butona bastım pencereden ayı cektim jilet aldım ampuldan aldıgım itemi sagaki tablo gibi seye taktım

    YanıtlaSil
  3. jiletle koltukteki yastıgı kestim bi puzzel daha

    YanıtlaSil
  4. halının sag kosesinden bi puzzel daha 3. ekranda kuru kafaların arkasından bi puzzel daha

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. devamını çözen var mı?

    YanıtlaSil
  8. karşılıklı iki koltukta da jiletle kesilecek yer var. biri sağda ve çiçeği hareket ettirmek gerekiyor, diğeri de en soldaki koltuk

    YanıtlaSil
  9. şifreyi bulamıyorum acaba kuru kafa sayısımı yaptım olmadı birde renkleri bulamadım

    YanıtlaSil
  10. 1. ekranda ve 3.ekrandaki yarasaların kolu kalkıyor kırmızı ve mavi 1 rakamı var

    YanıtlaSil
  11. 3. ekrandaki soldaki abajurun altından puzzle parçası

    YanıtlaSil
  12. bu arada kuru kafaların ve kitapların olduğu ekranda raflar açılabiliyor, vidalı olmayanlar. üstte şifreli yer var. ama çözemedim ben de şifreleri.

    YanıtlaSil
  13. mübeccel o abajurun olduğu ekranda da ekranda çiçeğin yapraklarına tıklarken bir puzzle parçası daha aldım. (şifrelerin olduğu ekran)

    YanıtlaSil
  14. yarasaları sayarak bulmaya çalışıyorum ama olmuyor

    YanıtlaSil
  15. yeşil kırmızı sarı yeşil

    YanıtlaSil
  16. süperrr renkleri girdimm ama hala eksik parçalar var tornavida lazım bez lazım ama nerde gg?bu oyuna fena taktım

    YanıtlaSil
  17. kolay gelsin, bol eğelencler:D

    biraz yardımcı olayım. renk ve kollar için şifreler tıklanabilen yarasaların bulunduğu odalardaki yarasa sayısı ve cafegames teki gibi aşşağı yukarı sırasına göre olacak. benden bukadar zaten bundan sonra oyun bitiyor:D

    YanıtlaSil
  18. selam şifrelerin olduğu ekranda orta sehpanın altındaki xişaretli yerde kesiliyor bi parçadaha alıyoruz sağdaki tabloyu tamamladım buton çıktı ordanda

    YanıtlaSil
  19. mixgamesa bu yardımmı şimdi hiç yazmasan daha iyiydi

    YanıtlaSil
  20. hu huuuuuuuuuu kimse yoookmuuuu:))

    YanıtlaSil
  21. selam mehbuup kaldım bölece kimse yok yardım edicek:(

    YanıtlaSil
  22. sağdaki puzzle bitti soldakinde 3 parça eksik şifreleride bulamadım :((

    YanıtlaSil
  23. pardon soldakinde 2 parça eksik

    YanıtlaSil
  24. oh yaaaaaaaaa çıktım sonunda neden kimse kimseye yardımcı olmuyor anlamıyorumki yeni modamı bu

    YanıtlaSil
  25. Perisu bu oyunlar takılıyor ben de.

    YanıtlaSil