2012/03/24

Puzzle Escape Game 7


Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. slm
    yuvarlak sehpanın ayağından ve altından
    soldaki sandalyeden ve minderinin altından
    perdeden
    perdede okların yönü
    ııı yazan kapının solundaki p leri oklara göre yaptım kapı açıldı
    p lerin oradanda aldım pazıl
    kapının sağındaki civcivlerden ve halının köşesini kaldırınca
    odaya girince kırmızı yastığın altında ve yastık yakın plandayken ekranın sağ üst ve altında
    mavi abajurun yanında ve abajuru yakınca
    kitaplara bakarken ekranın sağında
    kırmızı kitaplara yaklaşınca solda
    kitaplarda sıralama
    abajurun altındaki çekmecenin ip ucu yastıklarda mor 4 kırmızı 2 idi diğer ikisini deneyerek buldum mavi kırmızı sarı mor
    bir pazılda oradan aldım green book yazıyor
    bir tanede yeşil kitaptan aldım
    üç tane eksik sanırım

    YanıtlaSil
  2. bir tanede rulodan aldım
    ilk tıkladığımda yerleri boyuyordu rulo
    16 ve 17 kaldı

    YanıtlaSil
  3. sehpanın üstündeki kutunun şifresi kitaplardaki sıralamaya göre 7 ve 4 ün arasındaki rakamlar 2618 bir tanede oradan aldım

    YanıtlaSil
  4. sonuncu perdede sol üstte imiş pazıl tamamlanınca şifre verdi kurbağa ve çıktım teşekkür

    YanıtlaSil
  5. Gmz:sehpanın üstündeki kutunun şifresi kitaplardaki sıralamaya göre 7 ve 4 ün arasındaki rakamlar 2618 bir tanede oradan aldım

    16 burada adsız.
    Gmz, çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil